Zahodnudu.cz - hry

Vybíráme pro Vás ty největší pecky!

Nejlepší online hry na jediném serveru a úplně zdarma? Ano, ty nejlepší online hry zdarma najdete u nás. Každý den projíždíme online hry po celém webu a vybíráme ty nejlépe hodnocené, které si pak u nás můžete online zahrát. Přes náš filtr se nedostanou jen tak nějaké hry, ale jen kvalitní a opravdu žádané hry. Takže se nemusíte bát, že nějaká hra bude ztrátou času. Děláme to pro Vaši zábavu.

Vtip dne

Pasou se dvě krávy a jedna zvedne hlavu a udělá : "Bůůůůůůůů..." A druhá na to : "No, teď jsem to chtěla říct..."

Zobrazena stránka 1 z 2

KVĚ
20

Space Battle - Strategické

Space Battle

Opravdová vesmírná řežba. Taktizujte obranu tak, aby útočící nepřátelské lodě neměly nejmenší šanci!

Hrát


Komentářů: 0     Spuštěno: 3071 x     Známka: 1.2/5     Přidal: Lukaaashek

KVĚ
06

HexEmpire - Strategické

HexEmpire

Dobijte zemi čtyř soupeřů. Přesouvejte armádu a vyhrávejte bitvy. Každá armáda vykazuje sílu/morálku, kterou aktuálně má. Podle toho se rozhodujte, zda na nepřátelskou armádu zaútočíte, nebo ne. Pozor! Morálka je velmi důležitým faktorem, protože nezáleží jen na síle armády, ale i na její chuti bojovat. Malá armáda s vysokou morálkou je leckdy užitečnější, než velká bez morálky. Morálku získáváte vítězstvím a dobrými tahy.

Hrát


Komentářů: 0     Spuštěno: 9467 x     Známka: 1.3/5     Přidal: Lukaaashek

DUB
20

Lethal War Zone - Strategické

Lethal War Zone

Jak už název napovídá, jedná se o strategii a bude barvená do zelena. Je pěkně propracovaná a zabaví.

Hrát


Komentářů: 0     Spuštěno: 1799 x     Známka: 3.2/5     Přidal: Lukaaashek

DUB
15

Easter Eggs Tycoon - Strategické - Vaše oblíbená

Easter Eggs Tycoon

Ačkoli je již po Velikonocích, máme tu jednu velikonoční strategii, která dokáže zaujmout a zabavit opravdu dlouho.

Hrát


Komentářů: 0     Spuštěno: 1944 x     Známka: 2.3/5     Přidal: Lukaaashek

DUB
05

Dicewars - Strategické

Dicewars

Dokážete proměnit celé pole do svých barev? Povede se Vám to jen tak, že budete házet vyšší čísla, než má soupeř, kterého vyzýváte. K dispozici máte určitý počet kostek, který se ke konci každého kola o něco navyšuje. Pokud získáte soupeřovo pole, přesouváte na něj kostky, kromě jedné, která zůstane na poli původním. Pokud prohrajete, kostky Vám zmizí a zbyde jen jedna.

Hrát


Komentářů: 0     Spuštěno: 1609 x     Známka: 2.6/5     Přidal: Lukaaashek

Víte že...

...máme na stránce vzkazník?

DUB
03

Sea of Fire

Sea of Fire

Tato hra, ač se tváří býti jednoduchou a nudnou, je přesný opak. Ve hře je důležitá taktika a určitě se při ní nebudete nudit.

Hrát


Komentářů: 0     Spuštěno: 1326 x     Známka: 1.5/5     Přidal: Lukaaashek

DUB
03

Star Dominion

Star Dominion

Po dlouhé době tu máme strategii. Tato je celkem vyvedená a určitě zabaví.

Hrát


Komentářů: 0     Spuštěno: 1579 x     Známka: 2.2/5     Přidal: Lukaaashek

BŘE
31

Invasion Tactical Defense

Invasion Tactical Defense

Ochraňte svoji základnu před útoky nepřátel z kosmu alespoň do té doby, dokud bude potřeba. Volte takticky vybavení a posádku základny.

Hrát


Komentářů: 0     Spuštěno: 1490 x     Známka: 2.7/5     Přidal: Lukaaashek

BŘE
14

Red

Red

Ochraňte svou základnu před padajícími planetami.

Hrát


Komentářů: 0     Spuštěno: 1694 x     Známka: 2.0/5     Přidal: Lukaaashek

BŘE
06

The Space Game

The Space Game

Velmi dobrá a propracovaná strategická hra. Musíte budovat ekonomiku, sbírat minerály z jiných planet atk.

Hrát


Komentářů: 0     Spuštěno: 1550 x     Známka: 2.4/5     Přidal: Jtom

Vybíráme pro Vás ty největší pecky!

Zobrazena stránka 1 z 2